LINN VAFAN? träffade du nougat påvägen eller?!

sitter och väntar på att min sega vän linn ska komma- som btw ringde mig astidigt och väcker mig - för att fröken vill till forum och kolla klänningar. och nu ska hon vara skitseg. och tänk att jag kunde sovit nu!

no matter where I turn it all looks the same


pour some sugar on me

lyssnar på def leppard och tinar upp. var i stan och kollade lite butiker och käka middag på vapiano med sis. supermys!
iskallt vare så vi skippade den planerade bion och drog hem istället. ska nog sätta på en film snart också. HERÅ!

ps.  dag#2 av att vara vaken till 6 av "var dörren så öppen så mycket sist jag kollade?" tänkande.. fuck this shit.

and I'll hide from the world, like a broken frame. I'll run forever, I can't face the shame.


gold lion

jävla film.. sov kanske 4...3? timmar inatt? blåste som fan utanför mitt fönster också. och det lät precis som det lät i filmen precis innan vad-fan-de-än-nu-var skulle komma.. trodde jag skulle börja gråta. inte och skoja med!!
izabele ska se den ikväll. haha.

..............

okej.. nu förstår jag varför steven fucking speilberg inte vågade se klart paranomal activity.
that is some pretty scary shit!
tror inte jag kommer våga sova på flera veckor... intekul, inte kul alls!
you know it's bad when vi skriker som fan och springer när en reklamskylt rullar.. heheh.

hoppas jag överlever natten nu. wish me good luck!

i need you know more than ever before

det blir paranormal activity ikväll! tydligen, så orkade jag. får hoppas att vi inte dör nu.. men tror att de kommer tyvärr bli så.. av de man hört och över att vara världens mest lättskrämda kan inte vara bra.
wish me gooood luck!

GRYM GRYM GRYM GRYM GRYM!


little by little

var i forum med moder min idag. väldigt mysigt. shoppade lite, och fikade massor. davidoff's kaffe owwwwns!
har blivit kär på nytt i oasis också! folk glömmer hur sjukt jävla bra dom egentligen är. AWESOME SHIT!
ikväll träffar jag antingen S, F eller varken. beror på om jag orkar.
gick och la mig 5. somnade 6 inatt. no joke. gick upp för att jag trodde klockan var typ 15, men den var runt 11. fick lite ångest sen.
fan va jag skriver random skit som ingen bryr sig om nu..
PÖSSS

wolfmotherrrr


joker and the theif

så jävla sega dagar att jag inte orkar skriva. vem vill läsa det liksom?
i'll get back when something good happends. L8ER!

the best gifts are the ones that are free.

jag älskar julafton. skulle inte banga på och ha en till imorgon. hehehe.
snart är det nyår också! och efter det fyller lilla jag år. aaaaaaaw-esome!!

unnatural selection

mitt huvud dunkar sönder, vilket gör as ont.
vill bara sova i 2 veckor. men imorgon är det julafton - TAGGA!

bittersweet symphony

har aldrig haft såhär tråkigt. ingen social inne på msn heller....
den som räddar mig kommer jag förevigt kalla gud.

cut my life into pieces


civil war

ikväll kommer nog malin hit. bytte ut en utekväll mot hemmakväll. najs!

jag kanske tjatar väldigt mycket om det här, but i don't care. Muse är världens bästa band.

'cause i'm mr. brightside


nude

ganska seg dag, fick gäster. very mucho tråkigt förutom att en av de var daniel, wohoho! saknat skitungen som fan! så satt och myste med honom hela kvällen och han drog nyss. lameeee. får träffa honom snart igen förhoppnigsvis.
så nu har jag tråkigt igen. entertain me, someone?

dare not speak his name


you better lose yourself in the music, in the moment

bara för att skryta lite, så köpte jag min nyårsklänning igår! har fortf inte ens planerat nyårsafton, men den är världens finaste iallafall!

Avatar ikväll med ribin, sara och lucas. hoppas den är så jävla bra som alla säger nuuu..

Reckoner

söööndaaaaaag.......... kanske blir bio ikväll med folket. är också ovanligt taggad på att leka i snön, men de lär nog ändras så fort jag känner kylan. fan va vintern skulle äga om det inte var kallt.

Radiohead - Reckoner har gått på repeat hela igår och idag. älskar't!!!

om du, killen som uppträdde med den låten på julavslutningen ser det här - vill du gifta dig med mig?

hangover

kom hem för sent för att skriva igår och däcka dirrrr.
vaknade för nån timme sen. assegt. hela familjen är ledig idag så ska ut med dom, ska bli mys?

igår va ändå en väldigt bra första-dagen-på-lovet kväll. såg the uninvited & the hangover. inget slår the hangover. punkt slut. hemos ribin med sara, vidar och elias. Ribin hade varit supergullig och lagat oss alla middag och bakat, hahaha. så jävla söt.
just nu så dampar datan och vägrar ladda upp mina vackra bilder. men då den göre ska de uuupp!
PUSS!

everything about you is how i want to be

sitter och spränger muuuuse med maaaaalin. asnajs. THATS HOW WE LIKE IIIT!
ikväll blire lov-mys. awesome. nu orkar vi inte skriva meeer. PUSS

my baby.


I hate it when you walk outside and someone randomly throws a fridge at you.

I heart fb grupper

sara är en riktig sluuut.. och jag gillart!

seeeg dag, oseriösa lektioner, inställda bussar, sura barn. the usual.
men imorrn är det fredag och loooooooov! hääärligttt

del 1 av 200. Miami 09






someone kills the pain, spinning in the silence


fear of the dark

nu är det två dagar kvar till jullovet, people!
inte ens skoldagar, imorgon räknas inte och på fredag är det endast samling. kunde inte varit mera taggad! loves it

the filthy youth

sova till 22.30 é naaajs.

the snow ball effect

har haft mini snöbolls krig på rasterna idag, vilket var längre än våra 6 lektioner sammanlagt. 
gjorde upp en as smidig plan med sara och mathilda om att mula ludde, blev hyfsat fail. men vi garvade ändå i en halvtimme, dont ask why.
kollade på troja också på historian. väldigt mkt dreggel från tjejerna och vissa killar i smyg. snart ska jag ner till forum och träffa sötnos malin och hämta ut billy talent ticketsssssss! astaggaaad.
är ledig imorgon med resten av sa1. hur skönt som helst. kanske hittar på ngt ikväll. whoo knoows..
TJARÅ

repeat

easily, forgotten love
easily, the best I've ever had

BILLY TALENT 6/2!


the world at large

om man bortser från ett väldigt misslyckat spanska prov och allmänt sega lektioner. så har den här dagen hittils ägt sönder ..och klockan är inte ens 14.

ps. jag är pluggfri också. jag gillarrrt!


spiral static

8.20- spanska. GREAT
borde verkligen sova, men pallante.......
onödigt inlägg, de gillar ni. PUSS

<3

I want to touch you deep inside
And find the secrets that you hide
When you fears are cast aside
Will you remember me?

easily

har knarkar easily - Muse hela igår/idag. awesome!
nu ska jag kirra dusch, sen off i go!
spanska prov imorgon...
men fan va jag inte orkar bry mig om jag får ett ig. spanska har ändå aldrig varit mitt starkaste ämne :)))))

another year facing hopes and fears


higher

grym helg hittils.
började igårkvällen med att kolla på halva idol (haha) drog sen och mötte upp das friends och drog till skybar. världens finaste utsikt och vi hade gryymt kul. fick nångång under kvällen ett sms om att erik vann (!!!!!!!!) lite små glädjeskrik och galna timmar senare traskade vi alla hem mot den andra Erik och slaggade där. fick skjuts hem idag och nu är det bara att tagga om för ikväll!
PÖSS

568 plays - låten som inte går att spela sönder


smells like teen spirit

gjorde den väldigt oefterlängtade svenska provet idag.
failade totalt på g-frågorna, men svarade hyfsat bra på vg/mvg. så vi får se hur de bliir.
efter det var det hyfsat chill dag, nån snubbe i estetiska satt med sina feta speakers och spelade closer med k.o.l och massa annat grymt väldigt högt vid ljushallen, så that kind of made my day.
sedan efter att ha slutat mkt tidigare kidnappade mutti och jag filip och drog till forum.

och det var min dag. för er som bryr sig. hah

nu ska jag skriva klart min samhälle uppsats. efter det här är jag pluggfri ända till jul, sköööööööönt


glamorous indie rock and roll

no sex
no drugs
no life
no love
when it comes to today

hahahahhaha!

Linn, säger:
never gonna happend
jag har gett up
pallante bre liksom


internt, men hahhahaha

on their own


haircut, bitch




dramamine

en powernap låter väldigt frestande just nu. tror jag ska ta en, busigt värre av mig.
slutade 12.00 idag, hur skönt som helst och drog till forum med matti och kolla julklappar. inte långt kvar till jul, people!!

svenska prov om antiken och odyssén imorgon också, även om jag inte kan så mkt har jag inte panik. undrar why.. kanske eftersom vi ändå nte ska behöva kunna så mkt om varje person, så de kirrar vi lätt!

nu ska jag göra det jag längtat hela dagen efter - sooova

it's a new world

Birds flying high, you know how I feel
Sun in the sky, you know how I feel
Breeze driftin' on by, you know how I feel
It's a new dawn,
It's a new day,
It's a new life,
For me..
And I'm feeling good

i don't feel any pain


aces high

sitter på min mini pc. asliten jävel. ser knappt va de står. men de gillar vii..
ikväll är jag pluuuuuuuuggfri!! ni anar inte hur skönt det känns. vill bara krama någon!
Har klippt mig också, praktiskt taget första gng sen sjuan typ. och första gng jag blev nöjd. frissan va asgryym.
nu ska jag chiiilla. i love saying that.

pluggmusik?


the age of the understatement

she was walking on the tables in the glasshouse
and verily bedraggled in the wind
subtle in her method of seduction
twenty little tragedies begin..

E.S.T

soft dag, slutade 13.25 (y) alla andra suckers var kvar för kinaprov, but noot mee! sluta kinesiskan va de bästa valet jag någonsin gjort.
snart ska moi till forum för att kirra feta pennor, strumpbyxor, boka tid i frisören, och pengar till das mobil. GRYMT.
pössss

i was doing my homework then i ended up on fb.

writers block x1000

.

kommer seriöst börja gråta snart. skrev 1,5 a4 på engelskan och såklart ska allt försvinna. HOR HP.

where is life in this town?


the trooper

känns som det ända jag skriver om är om det jag ska plugga. tråkigt värre.
men as always, ska jag skriva på engelskan och samhället. vem fan bryr sig om Brunei anyways?

har jävligt ont i halsen men hoppas att det går över tills imorgon. behöver verkligen inte någon mer frånvaro.
segt att det redan är söndag! helgen går föör fort. men snart är det jullov, fyfan va jag längtar. kunde inte kommit bättre.
..skulle inte banga på snö heller. hellre snö än regn. hatar regn.
PÖSS

recess

awake to see, you're never here.

ruled by secrecy

kom nyss hem från en supermysig kväll. those are the best.
ligger mellan att plugga till uppsatsen som ska va klar på tisdag och engelskan som ska va klar på måndas vs. chilla med mina älsklingar spotify och datan.
tough choice.

i was smiling, i think of you.


like the evil in your veins


and i wonder, are you putting us under?


always where i need to be

seg skoldag även om det var bara 3 lektioner.
svenska - film
geografi - diskussion
natur - jag skrivande min och mathildas miljömål.

fett chillt. snart kommer daniel som jag saknat som fan hit! wohoh.
men innan det, ska jag pluggga!
PÖSS!

screenager

hatar ångesten med att behöva plugga men sen skjuta upp de tills sent på kvällen. men geografin är fan inte kul asså. men imorgon är det torsdag! och det betyder att man kan säga "imorgon är det freedaag!"

gissa vem som är världens smartaste och glömde seminarium papperna mellan mitt feta block? som atm ligger safe and sound i mitt skåp? yep, that would be me..
orkar inte med en skitsur lärare. :(

brick by boring brick

är nästan helst säker jag inte har ngt plugg, förutom so uppsatsen. hoppas verkligen jag har rätt. men kommer förmodligen höra snart att vi har något skitstörande och göra en "shit, är de tills imorgon?!"

you turned down a world of magic

igår var siiiiiiiick. stog vid staketet under de två första förbanden, men som alltid ska de va några idioter som gjorde en mesig version av moshpit och bara puttade. till slut blev det för jobbigt och inte kunna andas eller röra på sig så vi flytta lite bakåt, hade fortf grymt bra platser, såg asbra och kunde hoppa och skrika hoho. har knappt någon röst idag och hela kroppen gör as ont. men det var iaf galet bra. har fått en ganska stor crush på josh farro också, så jävla söt.
kom riktigt nära på att slå Muse men ändå inte ens i närheten.

misguided ghosts

PARAMORE VA BÄÄÄÄST!!
nu ska jag gå och dö,  NATTI!

RSS 2.0