don't confuse, baby you're gonna lose your own game


is our secret safe tonight?

jävligt seg helg, myste med malin igår natt, det var nog det ända sociala jag gjort på hela helgen.
men nu i veckan, då jevlar!
på lördag fyller S 18 år, då ska det firas som faaan!
förutom det har min homie lämnat mig kvar i kalla stockholm för en kallare åre i en hel vecka(!!) fett ovärt :(
får se om jag överlever..

oooch önskar verkligen att min kära mobil kommer snaart, känner mig handikappad utan den. 
oooch eftersom jag inte har några nummer heller, är jag väll tvingad och göra en såndär supercool fb grupp. galet!

over n out

easily, forgotten love. easily, the best I've ever had

Let your inhibitions go
Make every touch electrical
When you're feeling beautiful
Will you remember me?

I want to touch you deep inside
And find the secrets that you hide
When you fears are cast aside
Will you remember me?

I just want to let you know
My mind refuses to let you go
I wanna hypnotise you so
You will remember me


matchbox

DET ÄR L O O O O O V!!!!!!!
kunde inte varit mer taggad! (kmr dock sakna felicia som faen)
nu fan ska de här lovet slår den förra, let's hope so!

ziggy stardust

några vackra bilder från några random helger.
ironiskt hur man bara lyckas ta bilder på första halva av kvällen? heh










hate this and I'll love you

kom precis hem från forum med mother dear. är en iPhone och ett par wesc hörlurar rikare. känns bra!
dock kmr inte my baby förens 2-5 arbetsdagar, buhuuhuhuh.
men jag överlever. helgen kommer förövrigt bli GRYM och sen kommer lovet efter det vara ännu grymmare.
fyfan vad jag är taggad.

nu är jag också pluggfri! (och med pluggfri menar jag att jag inte har något till imorgon)
life's gooood. funderar på och ladda upp bilder nu. men orkar jag?
PUSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAR

chills


mardy bum

ser att min sidvisningsstatisitk är ganska hög idag, såå får ta och skriva ngt onödigt shit så jag inte får skuldkänslor.
8.30 började jag meed svenska, kollade på redovisningar, och sen sedan historia då det bara var chillande, och det ledde till att vi fick sovmorgon imorgon. 10.05. NICE!
ohändelserik lunch, var med felicia som vanligt. sen var det matte, datorkunskap och till sluuuuut vår älskade spanska! steg 3 också! och som om det inte kunde bli ännu bättre så hade vi proov också ;)
gick rakt åt helvete. är så galet dålig på språk så det är sorgligt, slutade 16.30. fett ovärt.

gick sedan hem i det kaaalla vädret och fortsatte lalla vid datorn och TOG INTE EN NAP!
det är väldigt ovanligt ska ni veta, särskillt när jag är såhär tröttttt... men däremot ska jag sova vid 22 och pg.a den grymma sovmorgonen imorgon, sooova uuut som satan! fan va skönt det ska bli. jag svär aldelles för mycket. ganska så oattraktivt.. eh fuck it, svära är nice.

imorgon blir det förhoppningsvis shout out louds. whoo knows..
OVER 'N OUT. kissses


if i only could make a deal with god, get them to swap our places

sov 4.5 timmar inatt, så det var inte skönt att gå upp 6.30 i'll say.. och ännu mindre skönt och göra spanskaprovet från helvetet på första lektionen, kunde inte gått värre..
men sen efter det har det varit chillmode hela dagen.
allt känns så meningslöst nyligen, det ända som är det minsta positivt är att det är lov efter fredag och jag slipper gå upp när det fortfarande är mörkt.
ska sova och inte göra ett shit hela veckan. att vara social är överskattat..
nu måste jag plugga till del 2 av spanska provet imorgon. joy

PS.
orkar inte med att alla precis upptäckt Placebo, och running up that hill pg.a en desperate housewives/gossip girl/grey's anatomy reklam när jag hörde den och knarkade den vid 08 nångång.
mainstream was the word


kings of leon - closer

Stranded in this spooky town
Stoplights are swaying and the phone lines are down
This floor is crackling cold
She took my heart, I think she took my soul
With the moon I run
Far from the carnage of the fiery sun

Driven by the strangled vein
Showing no mercy I do it again
Open up your eye
You keep on crying, baby
I’ll bleed you dry
The skies are blinking at me
I see a storm bubbling up from the sea

And it's coming closer
And it's coming closer

You, shimmy shook my bone
Leaving me stranded all in love on my own
What do you think of me?
Where am I now? Baby, where do I sleep?
Feel so good but I'm old,
2000 years of chasing taking its toll

And it’s coming closer..



He took my heart, I think he took my soul.


-

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse.

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

heartbeats

Here's the day you hoped would never come
Don’t feed me violence, just run with me
Through rows of speeding cars
The paper cuts, the cheating lovers
The coffee’s never strong enough
I know you think it’s more than just bad luck

There, there, baby
It’s just text book stuff
It’s in the ABC of growing up
Now, now, darling
Don’t lose your head
'Cause none of us were angels
And you know I love you..

Sleeping pills, no sleeping dogs lie never
Far enough away
Glistening in the cold sweat of guilt
I’ve watched you slowly winding down for years
You can’t keep on like this
Now is as bad of time as any

don't come to close, you don't wanna see my ghost

CHA CHA! kom nyss hem från gymmet, kan faktiskt ärligt talat säga att jag är riktigt stolt över mig själv!
 fröken felicia och jag körde från 14.30-16.30 non stop.
vi svettades, skrattade, och led. men nu känns det riktigt bra!
skolan var också riktigt chill, så hääärlig dag helt enkelt! och idag fyller ronja år ocksåå! så det blir off till stan för lite mys snart!
(damn jag är på bra humör idag, härlig känsla..)
KISSES FOR ALL!

lykke li, snygggggg

skinny love

I tell my love to wreck it all,
cut out all the ropes and let me fall..

santa monica bay





crawl

sitter och lyssnar på kings of leon och lovin life. onsdagar är så galet chilla, dom gillar vii!
imorgon är det SOVMORGON wohohooh.
idag efter skolan "pluggade" jag och några från min fina sär klass lite, tills felicia slutade och sen var det oooff till gymmet.
vi tränade sjukt bra ändå! var ganska så död när jag kom hem och tog den för vanliga power-nap:en.. den var skön..
imorgon är det redovisning av filmanalysen. jag, patrik och jacob har saw2. haha. pr0 gruppen, or what???

fail inlägg, im off. helgen kommer knock my socks off. taggad! pöSSar

toxicity

CHA CHA BLOGGEEEEEN! kom hem för 2? 3? minuter sedan, datorn dirrr!
var på bio och såg edge of darkness (tbh, trodde den skulle s u g a. men den var faktiskt riktigt braao!)
såg också trailern för Clash of the Titans för första gången. amagad. måste se den så fort den kommer, siiiick film!
Muse skulle ha gjort soundtracket, meeen det blev inte av! fortfarande galät taggad!
någon som vill se den med mig??? i know you wanna..

Matteprov imorgon....... längtar som fan som vanligt dåra!
ska träffa lilla skitungen felicia efter skolan också, das gym is calling our names. lär ju bli.. underhållande.
what to do nooow? entoruage låter lockade, detsamma med spotify.. i-lands problem fuck yeah.
GODNATT SWEEEEETIES

jag vet att det börjar bli tjatigt. men fuck it


there's just too much that time cannot erase.

When you cried, i'd wipe away all of your tears
When you'd scream, i'd fight away all of your fears.
I held your hand through all of these years.
But you still have... All of me.

i wanna fuck chuck

så mycket för att inte sova idag.. sov några härliga 4 timmar. hehhh..
är som sagt P L U G G F R I och det är hur jävla chillt som helst, blir spotify/msn/entourage hela kvällen dåra. jag äger alla nolifers så jävla hårt.
min älskade moder har också köpt B&J till mig.
Ben&Jerry's > Middag
FELICIA, om du ser detta. så ska du veta att det blr bara värre och värre ju mer jag tänker på vad du gjorde moot migg! :( du ska ju va min bästa kompis??? ditt cp.
den här bilden får mig iaf på bättre tankar.... da-mn

unintended

helgen har varit galet nice, såhär borde helgerna se ut oftare!
imorgon är det måndag, 8.20 med spanska. ångesten börjar komma nu..
finns inte så mkt mer jag har att säga? eller jo, min pappa äger alla pappor.
..with that said, godnatt alla schtekare! KISSES

it was only a kiss, it was only a kiss

igår var oförväntat kul. går inte in på detaljer, då kvällens motto vad "det som sägs i det här rummet, stannar i dethär rummet"..
ikväll ska jag möta upp söta felicia och dra hem till henne för lite för-tagg, och sen vidare..
det var nog allt. KISSES

hyper music

tja gott folk.
fredag dåra! taggat??? kom hem för nån timme sen från gymmet, blev inte mycket tränande, meen jag hjälpte till iaf!
snart är det off to fröken emelies casa, då sara, ribin och vidar sällskapar osss. middag och möjligtvis bio blir det! mys. nu: chiiiiiillmode




webcam fun förra helgen. spårat

paradise city

kom hem för cirkus 10 minuter. Har varit och sett på förhandsvisningen av Farsan med felicia och familjen schölander. innan det blev det middag på tgif's också. galen skön familj. (ps. gillaru sprayflaskor eller, felicia??)
hade ekonomiprov idag som sista lektion också. nice? verkligen inte.
kaynes är samma sak som kenya enligt mig tydligen. f-ail.

efter det drog jag och sara (och dåliga ludde) till sickla och gymmet då jag och sara KÖRDE HÅRT. (och ludde smsade....) galet värre!! och sedan träffade jag felicia och alalalalal......

inget plugg ikväll! GRYYYYYYMT! och imorgon är det torsdaaag! (med andra ord "imorgon är det fredag!!" dagen)
det var allt för kvällens onödiga-inlägg. KISSES

making us all forget

vill inte gå upp från sängen, för att om jag går upp betyder det att jag måste plugga. och jag vill inte plugga :(
svårt val..

the kids of tomorrow dont need today

galen helg minst sagt.
fredag: efter en ganska chill dag i skolan, drog vi till gymmet och.. lallade runt pretty much. var alldelles för trött för att anstränga mig. efter det drog jag hem, tog en powernap på 15 minuter. väldigt lite om ni frågar mig, men sedan blev det basket-match-kollande då söta fröken felicia spelade. hon är inte lite grym den där bruden! vi var fest sugna hela veckan och tänkte göra något vettigt på kvällen.. blev det så? näe. drog till donken och sen hem till mig för att dega sönder, snacka skit och leka med webben. sånna kvällar med sin bästa kompis är det bästa som finns.

Lördag
:vaknade ganska tidigt, av över-tagghet. knarkade billy talent på spotify hela dagen, tills 15.30 då jag hoppade på bussen och drooog till fryshuset och köade till Billyyyy! iskallt vare, men hyfsat taggat. killarna framför oss spelade låtar på högtalare, och det gjorde saken lite bättre. f
örbandet var.. dåligt.. en blanding mellan in flames och något emo band. de försökte för mycket if you ask me. men då kära Ben tog scenen blev det småått galnare. två tjejer på 1.70 flyger ganska lätt. gick från att vara nån centimeter från stängslet till nästan i mitten. men det var fine, stod iaf med folk som uppskattade det hela. 
encore:n var det bästa på hela spelningen, hela rummet skakade av allt hoppande och man hörde knappt hans röst över publiken. några timmar senare var vi hemos mig och satte på OC boxen medans vi en efter en däckade.

idag:
vaknade för någon timme sen, malin drog nyss. och daniel, den lilla skitungen är på besök. snart ska jag möta upp amanda och dra och träna. power step tvingas jag med på idag. t.om namnet låter hemskt. sen ikväll måste jag PLUGGA SÖNDER. den här veckan som kommer är fan inte nice.

jävligt långt och onödigt inlägg. men sånt gillar ni. KISSES.

Billy Talent @arenan!!

om nån timmme kommer malin hit och då ere taggggggga som gäller, för ikväääll ere konseeeeeeeeeeeert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kasabian


fuckin' up with strangers in strange towns

I'm longing for the time when I turn off and..
Party with my pain
When you don't seem to come around
With fluids in my brain
We seem to get along just fine.



I'm Chuck Bass.




johnny cassssh

kom hem för några minutas sen, fikade i stan med sofia. väldigt gay, but its nice.
skolan idag var väldigt chill. kollade klart León på svenskan. psykfilm, natalie portman är en gryyyym skådespelerska!
sen vare geografi. lika tråkigt som vanligt, ville dö ganska mycket den timmen. efter det vare en lååång luuunch. träffade snygga felicia, vi såg exakta likadana ut på kläderna. niiiiiice. var lite med pojkarna i idrottsklassen. skulle inte banga på att byta ut dom mot våra. heeehe
imorrn så ska jag nog träna efter skolan, och efter det ska jag och förmodligen några andra se på felicias basketmatch. och efter det blir det kanske lite festligheter, who knows.

på lördag blir det BILLY TALEEENTTTTT!!!!! grymt. det var allt.
skriver det här inlägget mest för att om jag skriver ett - skriver izzapissa ett. kolla in hennes blogggg också..
PÖSS

razor blades


she moves in her own way

kom nyss hem. började som sagt 10.05 imorse. hardcore.
inte gjort något vettigt förutom att gått med i muf, träffade såg min lover också.
jag ska gifta mig med honom, enough said.
och sen drog till forum med söta underbara fröken felicia, fikade på espresso house och snackade massa skit, as usual. bruden är det bästa jag vet. helgen är planerad och jag är taggad!
ska nu till mormor med syster min. sen ikväll blir det plugg. lucky me.

snygggg

besviken.......

Pontus eller Cimon borde vunnit. MEEN WHAT YA GONNA DO. good 4 u, jackie.

Reckoner, take me with you

somnade dirr när jag kom hem ...och gick upp 21.15.
smart? nej. skönt? som fan.
men kommer ju gå sådär med spanskan. som förövrigt ska vara inlämnad ikväll innan 0.00.
hatar verkligen spanska med hela mitt liv iår. har aldrig hatat det så mycket, lycka till och få en spanska text 1 sida lång.
DÄREMOT är det PH på tv nu. SPÄNNANDEEEEEEE! men Pontus har åkt ut, vilket inte suger LITE! så får väll heja på.. jackie.. i guess.. (ps. hihihi cimon är tillbaka, naaaaaaw)

Datorkunskap A

nu står Pelle och säger att vi ska skriva ett "skrytinlägg" om allt vi gjort själv på bloggen..
såå nu ska ni få höra!
Designade min header själv på Photoshop, resten (alltså bakgrunden, widgetserna, färgerna och skrivformatet) fixade jag själv på HTML kodmall/stilmall sidan.
Min Last.fm widget (visar de mest spelade låtarna för den här veckan)
och sen la jag till en twitter-widget och ett youtube klipp i sidebar'n. very nice.
THE END.

im not there, im gone.

om flera måndagar var som denna så skulle jag bli otroligt glad.
väldiga slappa lektioner och slutade 13.30 då gick jag hem, lallade runt lite och sedan sov tills..nu. väldigt skönt vare iaf! ska snart ut och äta med familjen i stan och sen har jag bara en mini spanska läxa och tänka på.
chill? JAAA

RSS 2.0