LMFAO

IM OFFF, BITCHEEEEEEEEEES!
Miami 28/10-12/11



i can't get it right

åhhhhh. bästa låten på hela kvällen. slutet <3

i tried to give you up, but im addicted

packa hela dagen. det är vad jag ska göra. även om jag hatar och packa och lyckas alltid glömma massa saker.. så känns det fortfarande liite härligt. :)
funderar på om jag ska lägga mig inatt eller inte. ska upp vid 5.30/6.00. men sover ändå vid 3. så tre timmar lär ändå inte göra mig särskillt pigg..

har btw också laddat ipoden med ungf 150 låtar som jag ska knarka sönder på flyget. 10+timmar!
älskar och flyga då jag kommit över rädslan att vi kommer störta.
men att veta att jag är över atlanten kan inte vara skönt...

taggmusik

where pills aren't the only blues


they will not destroy us, we will be victorious

ska vara med mina favorittjejer linn och elvira idag. ska bli så jävla mysigt!
just like the old days....
imorgon ska jag packa HELA dagen, kirra lite saker som behövs.. sen på natten nångång drar vi. hoooohoooohooh!


i <3 killen som filmade hela skiten



...

finns verkligen inga ord för hur bra Muse vart.....
lägger upp lite klipp sen...


Muse, baby. Muse.

SNART DRAR JAG OCH BÄSTA EMELIE TILL HOVET OCH KIRRAR OURSELVES LITE MATT, DOMINIC OCH CHRIIIIS! yummieeeee
PÖSSSSSS :D

come in my cave, and i'll burn your heart away

OMFG. DET ÄR FREEEDAG!!!!
+ att no more skola i 2 ½ vecka! kunde inte varit härligare :))))))
ska tagga till snart och dra hem till izza och vara awesome. ska glo lite på nicklas också medans jag är där. sötunge <3
gissa vad gör imorgon vid den här tiden?
MUUUUUSEE, BAAAAAABY!

and he attacks me like a leo

IMORGON SMÄLLERE, BITCHEEEEEEEEES!


save my headache for someone that doesn't make me cry


god killed the queen

if you want my body tonight.
use me just to make your body feel right
.

i've said what i said and you know what i mean


float on

fett tjill dag för sa1 idag.
fick se Patrik 1,5 på svenskan. urgullig film.
ipodlyssnande med jacob på geografin
lunch (firade Roksa som fyllde 17 idag genom att kirra kladdkaka till lunch, GRATTIIIS!! <3)
oooch naturkunskap där det också var film. we gillart' a lot!

resten av kvällen ska jag plugga samhällskunskap... prov på idiologier, riksdagen, regeringen, partierna, kina's politik, kina's riksdag lalalalal... känns som det aldrig kommer ta slut. MEN PEEOPLE!

IMORGON ÄR DET FREEEEEEDAG, OCH PÅ LÖRDAG ÄR DET MUUUSE! OCH SEN ÄR DET LOOOOV, OCH SEN PÅ ONSDAG ÄR DET MIAMI AAAAALL THE WAY!

kan man bli mer taggad?????

(förtränger att det är beeptest imorgon på idrotten också. kommer ju gå super med mitt grymma knä också! (y))

bästa albumet ever

H.A.A.R.P

cocaine all around my brain


there was a time

Broken glass and cigarettes
Writin' on the wall
It was a bargain for the summer
And I thought I had it all

I was the one who gave you everything
The one who took the fall
You were the one who would do anything
The one who can't recall





but before the night is trough, i wanna do bad things with you.

vaknade imorse vid 6.30 och mådde sjukt jävla dåligt + en jävlig huvudvärk.
kände att det inte skulle hjälpa ett skit om jag gick till skolan och sov mig igenom alla lektioner anyways. så sov till 12 och vilade ut mig. mår lite bättre med huvudet dunkar fortfarande. suckz.
kom också på vid 13.00 att jag hade utvecklingssamtal om en halvtimme, sög äännu mera. men eftersom jag inte heller hade nicklas nummer så.. panik... smsade lisa (min andra mentor) och bad henne skicka vidare. får se hur det går.
nu ska jag gå och sova lite till och hoppas att allt försvinner. om det blir värre lackar jag. 3 dagar kvar till MUSE! och 6 till MIAMI!
hur jävla taggad som helst :D
PÖSSS


but i guess that there's just no pleasing you


the single malts come burning.

Femton ÄR DU?

1. Är du snygg?
neeeh

2. Är du fet?
naejj

3. Är du smal?
nee

4. Är du en tönt?
kanske (a)

6. Är du sjuk?
NOPE :D

7. Är du feg?
neeeee

8. Är du törstig?
kanske liiteh

9. Är du 15 år?
yes

10. Är du rik?
nej kan jag inte säga att jag är..

11. Är du fattig?
nee

12. Är du smart?
nej haha

13. Är du shoppingsugen?
mhh :D

14. Är du retsugen?
alltid

15. Är du saknad av någon?
hoppas jag verkligen...


fyra SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre?
neej

2. Skulle du vilja väga mer?
nejj

3. Skulle du vilja ha sex med en kändis?
lätttt

4. Skulle du dricka dig full nu?
faktiskt inte


Sju KAN DU

1. Kan du vifta på öronen?
Noope

2. Kan du slicka dig på näsan?
nee

3. Kan du kolla i kors med ögonen?
yeaaass

4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
nej haha

5. Kan du vara på en fest utan att dricka?
möjligt

6. Kan dina vänner lita på dig?
always

7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?
ja why not


FYRA ANTINGEN ELLER

8. Pierca tungan elr näsan?
tungan

9. Vara seriös eller rolig?
rolig letttt

10. Brinna upp eller drunkna?
Drunkna

11. Umgås med dina fiender eller föräldrar?
ganska dum fråga


svara ÄRLIGT

1. Tycker du om någon just nu?

hell yes!

2. Sol eller måne?
Sool

3. Vinter eller höst?
höst

4. Soligt eller regnigt?
soligt!

har du under dom senaste 24 TIMMARN

1. Kysst någon?
kanske det.....

2. Blivit kramad?
jaaa :)

3. Känt dig fånig?
haha känner mig fånig 24.

4. Saknat någon?
jaaaa

5. Ljugit?
nja, kanske någon vit lögn? (a)


Linus Pöldma

IT'S ON!!!!!!!!!!!

inglorious basterds

såg filmen på rubriken ikväll. it was aaaaaaawesooooooome!
fattar nu vad allt hype är om. annars är det askallt ute och skola imorrn. great.
ska dränka mina sorger i t-eeeeeeeeee. (HAHAHHAHA, NEVER GET'S OLD!)

i only dream in black and white


how much are you worth?

6 DAAAGAR!

take your skin off when you're talkning to me

känns så töntigt och skriva hej på ett inlägg.. men hej iaf. :)
har varit en grym helg, som sagt fyllde söta sofia "år" i fredags. så det firade vi genom att kidnappa henne med ögonbindel (dvs. leda henne in i dörrar, inte säga till när sista trappsteget var, lämna henne virrande.. you know, the usual) sen taggade vi 20 brudar till med att spela lazerdom.
FYFAN VA ROLIGT DET VAR!
förutom att det var typ tre killar (som tydligen hette koffeinpiller, bloodhound och killerdog...eh?) som var helt jävla seriösa och inne i allt.. skulle inte förvåna mig om de körde det varje fredag.
vi andra hade roligt genom att springa runt och sjunga mission impossible låten. men sånt gillar vi. 

efter det blev det middag på BBQ bar i hötorget. supermysigt ställe!
efter det flöt det bara på och inget speciellt som är värd att nämnas hände. hade iallafall asroligt med das bruds och sofia med, vilket var nog det viktigaste.
shit, vilket långt inlägg. tror aldrig jag skrivit såhär mkt...
känns fortfarande lite småtöntigt och sitta och babbla på om vad man gjorde när det förmodligen sitter nån som läser och tänker, ser det ut som jag bryr mig eller?!
men eftersom ingen ändå lär läsa det här så orkar jag inte riktigt bry mig. :)

HERÅ!


i travel the world to say, you are my muse


i want to get free


dreaming of revelry

var och kollade lite butiker med hela familjen, fick med mig hem massa fint.
ikväll blire "tjillkväll/nattfika" som sofia kallar det med sofia, fransesca, fredrik och några andra norra real folk.
imorgon är det söndag och har redan liiite ångest inför de. ANYWAYS. ska kirra myself
some T-eeeee nu.(hahahhahaa, malin förstår!) PÖSS


7 dagar

blir tvingad ut med familjen. har ifs övertalat de och inte hålla mig mer än 3 timmar. LATEER

you only live once

firade världens sötaste tjej, sofia casserlöv ikväll.
hade det hur rolig och mysigt som helst. men nu är det så att jag är jävligt trött och orkar inte skriva allt awesome vi gjorde, sa, och tvingade sofia att göra. men aall in good time, my friendz.

until tomorrow... PÖSSS!

kolla bara hur jävla vacker den här tjejen äär?! <3


Mattew Gray Gubler

Kollade nyss på criminal minds, det är så jävla bra att det inte ens är roligt.
och folk som säger att nördar är fula så är Spencer Reid beviset på att det är långt ifrån sant. mhmhm <3

knarkar In Flames och taggar för att det är fredag imorrn!
PUSS


don't want to live in a dream one more day


they make me scream your scream

9 DAGAR KVAAAR BITCHES!


tell me it will make you insane


WARP 1.9

har svenska lektion
mathilda gör grisljud och skriker ut "HAN SER INTE SÄÄR UUUT" syftar på pjer dåra.
hejdå :)


10.59: seeeeeeeegt

hard times don't come until tomorrow


i've gone crazy from the moment i met you


inte lite avis på izabelle...
notera: han skrev varken hjärtan eller "till söta" till resten av folket...

snyggis






bicklas nalls


söööööt


American dream.

börjar 10.10 imorgon. slutar 13.25. har två lektioner. NAJS
natti!


den här sötnosen kommer till sverige på fredag. suger då och inte få kunna se honom.


Still i need your soul, cause you're always soulfoul.


RSS 2.0