Och alla känslor slog och sprängde, hela vardagen full med hål


We spend way too much time wondering why we're not good enough


Exit Music (For A Film) - Radiohead

Mysig dag. Sitter nu och degar framför datorn med min Louise, Vi fotade allt vi kunde hitta i mitt rum då.



Modest Mouse - Dramamine



Välkommen upp till The Wall Of Awesomeness, White Lies!


..och Interpol!


Och så Band Of Horses och The National längst till vänster.
Nu är min vägg full. Så förhoppningsvis hittar jag inte fler posters, rätt drygt med plats.

I used to think, there was no future left at all



Radiohead - I Might Be Wrong

City With No Children - Arcade Fire



Julafton dåra. Mysig kväll.
Fick Peace & Love biljett+camping, lite kläder, pengar etc. och systemkamera och därför lite random testbilder, Men nu jävlar vad allt ska fotas!

du är ånga


True Story


Min fru, bästa vän, andra halva, fyller 17 ikväll. Fuck yeah.




We never learn, do we?



I wanna live life and always be true.
I wanna live life and be good to you.

And I wanna fly and never come down.
And live my life and have friends around.

We Never Change - Coldplay

Pure Narcotic

Band Of Horses 21/2
White Lies 28/2
Interpol 7/3
Bryan Adams 9/6
Kings Of Leon, The Sounds m.f (Peace & Love) 28/6
Håkan Hellström 9/9

Ser inte helt fel ut liksom.

Kent - Sundance Kid



Allt vi sagt, allt vi gjort, blev en sång för dig.

Hugo gillar sylt

Jag gillar sylt. Först och främst vill jag hälsa till min sötnos ebba C som jag ska träffa senare ikväll ;) nu Chillar jag med mamoudi ()på Bruno. de e nice. Hälsningar Hugo snygg trygg stygg ja gillare

Have A Cigar

Sover extra bra kvällarna jag sover i min PF tröja har jag kommit på. Den är mysig. Godnatt.

Before you run away from me, before you're lost between the notes

Sova är skönt. Jag älskar studiedagar på måndagar. Har inte rört mig ifrån sängen sen jag gick upp, hur värt som helst. Nu ska jag duscha och sen traska över till Nacka sporthall då min underbara fru kickar lite basketass. Ikväll blire bio, Devil. Spännande.

It's times like these you learn to live again



Foo Fighters - Times Like These

Blir min värld en aning större

Trött brud. Som faen. Ska snart rulla in till sickla och kolla på några lokalband som spelar, spännande.

För första gången på nära håll
stod vi som frusna mot varandra
Och mina händer rörde aldrig din hud
men jag vet att du kände

Som en elektrisk chock genom skelettet
Lätta fingrar genom tyget på de kläder du valde
för någon annans skull

 Kent - Varje gång du möter min blick

Violence Of The Sun - Wolfmother

Är på skithumör, så ska inte skriva något som bara är heldeppigt. Men någon får gärna försöka sig in på att muntra upp mig. Anyone?

Så var vi långtlångtlångt härifrån i en dröm om att fly till någonting nytt

Men när natten är ljus, i ditt 70-talshus
Så är du ånga, spår av ett moln
I en dröm om att fly till någonting nytt

Och du håller så hårt
och när längtan blir svår
så är jag din,din,din att ta med
att ta ut, att ta in i någonting nytt.

Och vi håller för hårt, men den här drömmen är vår
Och du är minminmin att ta med
att ta ut, på en jakt efter tiden som flytt.

Kent - Du Är Ånga 



Den här låten måste jag lyssna på minst 2-3 gång per dag. Går bara inte att spela sönder. Den betyder mer än vad någonsin någon skulle kunna tro.

Tack Kent för att ni finns, och tack Joakim Berg för du skriver låtar som denna. De behövs.

RSS 2.0