for the last time, entertain us.

nu ska jag plugga geografi och jordbävningar resten av kvällen..
ooch för er som inte redan vet, så är det paramooore imorgon ocksåå! ASTAGGAAAAD

bliss

Everything about resonates happiness,
Now i wont settle for less..

hysteria

fyfan vad jag älskar helger.

assassin

nu är criminal minds slut och jag ska skriva om Brunei resten av kvällen, askul.

BB brunes

kom hem för ett tag sen, tog en trippp till stan med izza. hon kirra smink. jag kirra stav. en liiite större än förra, gör ont som fasiken, men de lär bli fint sen hohoh.
IMORRN ÄR DET FREDAG!!!! det ända som fått mig trough dagen.

franska är så jävla sexigt. vi gilllar't.

i love you, miami. vill tillbaka :(


for a minute there, i lost myself

Radiohead - Karma Police

life sucks

inte nog med att jag ska ha prov i naturkunskapen som jag inte kan ett skit av imorgon, utan nu ska jag också märka att min naturbok ligger i skåpet. GREAAAT! vet inte ens varför jag tog ut den ur väskan imorse?
jag är en idiot, that's why.
tack och lov så skickar ängeln mathilda hennes antecknignar, får råplugga dom ist..
g-, here i come.

white lies

The light still in our eyes
We're leaving this old fairground behind
It's a dream that's growing cold
The circus never dies
The act forever haunts these skies
I know we cannot stay

Farewell to the fairground
These rides aren't working anymore
Goodbye to this dead town
Until the ice begins to thaw

1939 returning

pete doherty kommer till sverige. stockholm. medis. 4 dec. tror inte ni jag fick en liten stroke då jag fick reda på de? JO.
letade efter en galning efter biljetter också. då fick jag också veta att det var 20+ åldersgräns.
tror ni inte jag blev arg som in i helvete? JO.
hur ofta kommer han till sverige liksom?!?! och då han göre ska det sååklaart vara åldersgräns. fyfan va det här suger.

brb, ska gå och vara emo resten av dagen..


kärlek till modest mouse


black cadillac

ligger och halvsover i min säng med datan brevid. råkade somna för några timmar sen, kan inte förneka att de va jävligt skönt. men kommer bli liite stressad med de 20 sakerna vi har och göra. dude. överdriver inte. är runt 20 saker vi ska va klara med innan jul. ska förtränga det i några minuter till, laaater

kiss me properly and pull me apart


white demon, where's your selfish kiss?


failblog

råkade glömma att nagellacket fortf va blött = massa svarta prickar över hela sängen. greaat (y)

amg.

FREDAG 27/11. KL: 23.00, MTV! MISSA INTE!!!!!!!

a-punk

awesome helg iaf. idag ska jag P-luuugga. sen ska jag ner till forum en snabbis också.
tihi. atm går new moon trailern på tv. jag som sa att jag skulle vänta minst en vecka innan jag såg den igen.. tror inte de kmr gå så bra.
SKA GITTA. puss!

-

so tell me when you hear my heart stop,

you're the only one that knows..
tell me when you hear my silence

such a waste of a young heart


the drivers-seat was made for us.


space dementia

NEW MOOON IKVÄÄÄLL!!!!! JAG ÄR TAGGAAAAAAAAAAAD!!!

i've got soul, but i'm not a soldier.


sex-driven people

i give up. får nöja mig med ett ig/g-. eller så skriver man hela handlingen på troja, alexander, 300 och gladiator och hoppas för några extra poäng.
GODNATT!


exogenesis: symphony part 3 [redemption]

arå, de blir ig i historia. wohoo


never too late

even if I say, it will be alright.
still I hear you say, you want to end your life.

band of skulls

har naturkunskap och sitter och kollar runt på mathildas dator (har varit för lat för att gå hämta ut min).
fett chll dag annars. :)
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

cool brud, dendär hayley.


all we know

har nu pluggat i 3 timmar och 30 minuter. tycker att det räcker för idag
och folket, DET ÄR TVÅ DAGAR KVAR TILL NEW MOON!!!! på fredag, dåfan. då smäller det! har väntat i 1 jävla år. it's about time!!
har sovmorgon imorgon också. att sluta kinesiskan var det bästa val jag någonsin gjort. värdelöst ämne.
ps. imorgon är det grab an ass day! hahaa. ska grabba myself many asses då.

those tiger teeth will turn on me, i swear.

har så jävla mkt plugg den här veckan, not cool.
så läsa historia är vad jag ska göra ikväll. TJO!


MK ultra

tvinga mig själv vara uppe tills 21.00 för att se desperate housewives vs. ge upp och sova redan nu?


please warm the blood inside my veins.


so play me something from 1954. before rock'n roll, yeah before rock'n roll.


well fuck forever, if you dont mind


there's a enemy among us

mina vänner är bäst. just so you know.
hyfsat oseriösa lektioner idag, vår chilllärare lackade sönder på några. har aldrig sett honom så arg, liite roligt.
om 14 dagar, två veckor. står jag på arenan, fryshuset och skriker och hoppar jag ihjäl mig. kommer fan heller slå muse, men riktigt nära kommer de komma. gonna be aaaaaawesooome.

vaknade kl 3.38 inatt och kunde inte somna om. det var verkligen omöjligt... så spotify och fb fick hålla mig sällskap till skolan började.
nu ska jag kanske duscha... om jag orkar...... PUSS


20/11

I get carried away.
please warm the blood insinde my veins.

don't waste time, or time will waste you.

  

please me, show me how it's done


om ni inte vet vilka det här är förtjänar ni inte och lära er nu.


New Born

skriver engelska redovisnigen om 1960-talet. fan va jag önskar att woodstock fortf hölls.
har ingen aning hur lång den ska va så tar en liten paus nu. har knarkat muse hela kvällen också (big suprise va?) får gåshud varje gng jag hör en live låt. fyhelvete va bra dom var på hovet. skulle inte banga på och se dom live igen iaf. men kommer nog ta några år. :'(
sitter annars och snackar med izza om hultsfred '10 wohohoh! astaggad.
och om 15 dagar är det paramore också. ännu mer taggad!

ska plugga vidare. PÖSS

everything ends


2012

har gått i skolan i en dag på 3 veckor, och tycker redan att helgen går för fort.
var iaf och på premiären och såg 2012 igår kväll..natt? med ribin, sara, vidar och alex.
den sög. väldigt mkt. se inte den.
jävla amerikanska b-film.

tänkte jag borde dela med mig av en sak som hände, tihi
(väntar på att alex och vidar ska komma med ribins popcorn)
ribin: asså det är mörkt, lovar att alex kmr snubbla och tappa allt
*vidar och alex kommer gående...*
alex snubblar och tappar allt.

nu ska jag kanske sova lite till. PUSSS

in your world

har varit uppe sen 5.00. no joke.
blev klar ovanligt snabbt också, jävligt skönt och slippa sminka sig.. har idrott som första lektione också. (y)
däremot är innegympa hyfsat roligare än ute, så jag överlever.
får se vad mina girlies tycker om sina presenter också.

en timme och en kvart kvar...

ja, dem är bättre live än inspelat. i'm THAT lucky.



darkshines

I'M HOME!
äntligen.  borta jävligt bra, hemma bäst. 8.15 idrott imorrn. wohohoh. men sen är det heeelg igen. awesome!
kollar på criminal minds nu och stirrar på resveskan i hopp om att den ska avpacka av sig själv.
går inte så bra som jag hoppat.


I'M IN MIAMI, BITCH!

33 grader vid poolen just nu. sitter i en fet stor säng och ska ner till starbucks snart för some pancakeeeeeees.
i love life.


RSS 2.0