Så var vi långtlångtlångt härifrån i en dröm om att fly till någonting nytt

Men när natten är ljus, i ditt 70-talshus
Så är du ånga, spår av ett moln
I en dröm om att fly till någonting nytt

Och du håller så hårt
och när längtan blir svår
så är jag din,din,din att ta med
att ta ut, att ta in i någonting nytt.

Och vi håller för hårt, men den här drömmen är vår
Och du är minminmin att ta med
att ta ut, på en jakt efter tiden som flytt.

Kent - Du Är Ånga 



Den här låten måste jag lyssna på minst 2-3 gång per dag. Går bara inte att spela sönder. Den betyder mer än vad någonsin någon skulle kunna tro.

Tack Kent för att ni finns, och tack Joakim Berg för du skriver låtar som denna. De behövs.

Kommentarer
Postat av: hugo

Jocke Berg, fan jag hatar den bögen så tjacka deras platta, få ett rakblad på köpet.

Kan inte ses som en nackdel, som att kents nya album blivit sponsrad av Mach3.

Som jag sa, man kan skära sig med skivan för det är ingen jävla slump att deras fans är upprivna :)

2010-12-06 @ 00:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0