the single malts come burning.

Femton ÄR DU?

1. Är du snygg?
neeeh

2. Är du fet?
naejj

3. Är du smal?
nee

4. Är du en tönt?
kanske (a)

6. Är du sjuk?
NOPE :D

7. Är du feg?
neeeee

8. Är du törstig?
kanske liiteh

9. Är du 15 år?
yes

10. Är du rik?
nej kan jag inte säga att jag är..

11. Är du fattig?
nee

12. Är du smart?
nej haha

13. Är du shoppingsugen?
mhh :D

14. Är du retsugen?
alltid

15. Är du saknad av någon?
hoppas jag verkligen...


fyra SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre?
neej

2. Skulle du vilja väga mer?
nejj

3. Skulle du vilja ha sex med en kändis?
lätttt

4. Skulle du dricka dig full nu?
faktiskt inte


Sju KAN DU

1. Kan du vifta på öronen?
Noope

2. Kan du slicka dig på näsan?
nee

3. Kan du kolla i kors med ögonen?
yeaaass

4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
nej haha

5. Kan du vara på en fest utan att dricka?
möjligt

6. Kan dina vänner lita på dig?
always

7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?
ja why not


FYRA ANTINGEN ELLER

8. Pierca tungan elr näsan?
tungan

9. Vara seriös eller rolig?
rolig letttt

10. Brinna upp eller drunkna?
Drunkna

11. Umgås med dina fiender eller föräldrar?
ganska dum fråga


svara ÄRLIGT

1. Tycker du om någon just nu?

hell yes!

2. Sol eller måne?
Sool

3. Vinter eller höst?
höst

4. Soligt eller regnigt?
soligt!

har du under dom senaste 24 TIMMARN

1. Kysst någon?
kanske det.....

2. Blivit kramad?
jaaa :)

3. Känt dig fånig?
haha känner mig fånig 24.

4. Saknat någon?
jaaaa

5. Ljugit?
nja, kanske någon vit lögn? (a)


Kommentarer
Postat av: Lasse återigen



10. Är du rik?

nej kan jag inte säga att jag är..



Jag skulle vilja kommentera att grammatiken är lite knasig, antingen ska du skriva: nej DET kan jag inte ... eller nej, kan jag inte ...



förövrigt vill jag påpeka lite blandning mellan engelska och svenska mitt i meningar vilket kan tillföra ett i vissa ögon ''stötande''gentemot svenska språket i tal och skrift eller kan anses som oseriöst talspråk i din text.

2009-10-20 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0