21.07.10

fyfan. ännu mer taggad vart jag nu. fick reda imorse att det är en väldigt stor chans att Kasabian och/eller Editors kommer supporta Muse i sommar. (de ska vara det för alla andra spelningar, så varför inte stockholm? done deal alltså) fyfaaan va niiice! lätt några av mina favoritband. jag gillaaart!

annars var dagen sjukt jävla seg. förutom rasten, som as always var höjdpunkten.
satt i solen med klassisarna och stekte med the kooks i örat. så jävla sommar! :D
förövrigt är The Kooks så sommar det går, tänker man sommar, tänker man kooks. så är det bara.
imorgon är det en kort dag och känner mig hyfsat säker på geografin.
Helgen är smått planerad också, kommer bli sådär sjuktcpdampmysigt. VÅÅÅÅÅR! *jag är glad*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0