Gutter - Paper Route

skoldagen var... seg. som fan. men jag överlevde och fick bara shitloads med plugg i veckan, allt är som vanligt dvs.
rasten var lätt höjdpunkten, satt och myste i solen med mina klassisar. i love them. (some of them)
ska snart in till stan på middag med le familj. väldigt mysigt.
något som också är mysigt? skolan.
8-16.30-skola.
precis sånn som jag har imorgon.
jag vet att ni är avundsjuka. :)
kan dela med mig också att jag nyss nådde 20 000 plays på lastfm. har alltså spelat 20k låtar under ett år.
lite? mycket?

för et som bryr er och vill gråta lite med mig, så har jag tappat bort mina älsklings rayban wayfares </3
aviators är inte detsamma! vill ha mina babies :( och de säljs inte längre, så köpa nya är ju inte ett val heller..


r.i.p......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0