WhiteLiesWhiteLiesWhiteLiesWhiteLiesWhiteLiesWhiteLies

känns som att helgerna bara blir bättre och bättre för varje vecka, och sommaren är hyfsat nära. Citerar killen som jobbade på Carlings "Kommer bli fett!!" idd.
emelie stog för kvällen igår, riktigt jävla soft var det. hoppade också studsmatta i regnet, kallt och blött var det. ska snart in till staden med min papi, och ska försöka klämma in felicia där någonstands också.

imorgon är det skola och jag har inte supermega ångest, än så länge är det bara en uppgift den här veckan, very sooooofttt.
Jag är kär i White Lies. helt jävla kär. To lose my life är bästa debutalbumet ever. och Death är så sjukt jävla bra!

NU ska jag dra, TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0