Always the summers are slipping away. Find a me a way for making it stay

Så sitter man här igen. Tidigast jag har varit uppe på hela sommarlovet, tidigare än jag gått och lagt mig/lagt oss för vissa dagar också.
Hur ska det här gå? Jag i tvåan på gymnasiet? Really didn't see that one coming.
Allt går för fort. Vill bara pausa allting.

Visst, det känns skönt att inte vara minst längre, få mer respekt. Men ettan var för bra för att inte sakna. Och vi som klagade på plugget då? Vi kommer dö nu.
Sommaren 2010 har flygit förbi, känns verkligen inte som nästan 3 månader, mer som några veckor bara.
Men jag är hursomhelst glad som fan att jag iallafall har tagit vara på det.

Har fått bättre kontakt med vissa, umgåts med underbara människor, och lärt känna jävligt skönt folk. Har gjort saker jag aldrig skulle vågat i andra fall, levt i stunden, varit impulsiv, vad du än vill kalla det. Växt otroligt mycket i mig själv, är mer självsäker i mig själv och på mina vänner.
Vet vart jag har de, vet att de alltid finns där för mig och är otroligt tacksam för alla som medverkat och gjort den här sommaren till den bästa hittils.
Har inte någon som helst tvekan att de kommer göra nästa sommar, summer 11' till ännu bättre. Jag vet det bara. Vi kommer ha så roligt.
Blir taggad av bara tänka på det! Har en känsla dock att tvåan, Höstterminen/Vårterminen kommer vara jäkligt bra den med.

Egentligen.. varför klaga? Att gå på lektioner och plugga är ett ganska litet pris att betala för att umgås med vännerna i klassen flera timmar om dagen, samt träffa alla andra av sina vänner flera gånger också? Ganska lyxigt ifall ni frågar mig.

Hatar när inlägg spårar, precis som en här börjar göra.. Det bara flöt på verkar det som, Men det är fan första skoldagen!
Ska aldelles strax träffa min fru som jag inte träffat på hela helgen (!) Vi ska luncha. Fniss. Sen bär det off till skolan.
Ska nog göra en bild-sammanfattning av sommaren sen ikväll också.
Nu går jag. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0