Amsterdam

Ganska så sugig uppdatering, men nu kör vi igen. Fikade igår ett bra antal timmar med Karro och Felicia på Barista i söder, sen när det var dags för Karro att dra sig hemåt kände frugan och jag att vädret var för bra för att dra hem. Så vi tog en kort trip till centrala stan. Märkte också att Ung08 dragit igång. Vi hann bli kallade fjortisar också innan vi kände att det var dags att rulla hem. Väl hemma blev det my med mannen i mitt liv, Coldplay kallas brukar de också kallas. Åh så jag förälskar mig i de.

Ikväll ska jag träffa Felicia. heheheh. Suprise? Nä.
Men iofs ska Ronja vara med så det blir iaf liiite omväxling. Ska bli mys.
NU: Dusch. Kissez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0