Izabelle fyllde 18, ungefär såhär såg det ut..


Vi skålade
Födelsedagsbarnet och Emily
Att få en dildo i födelsedagspresent är ganska så standard

Fina tjejer
Det var varm vit-choklad och frukt där under. Jag dog lite.
Stod på stolar och sjöng med till "More Shots" gjorde vi också, stabilt värre.
Fräs-cht
"Vart är hatten?" "Hatten är i Afrika!"

Laget runt
Kerstin och Malin återupplever kreta-dagarna
Runt här började hatten ramla av
Linn och Linus var söta som vanligt

Dragen brud
Folk började rulla in..

Sen vart det soligt

Jag fick för mig att slicka på armen, verkade vettigt at the time
Nyktert
Blixten på kameran är hemsk, ganska så omöjligt att få bra bilder på folk

Min andra halva.

Linus hade tight ass.

Det pussades väldigt mycket under kvällen
Det försöktes att ta gruppbilder
Denna ass fick mycket uppmärksamhet under kvällen
Taggade

Ingen fulländad kväll utan en fylle-puss-bild.

Sen hamnade vi på donken. Det var värt. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0