Nobody Lost, Nobody Found

Ganska tempo idag. Stressade in till stan med F för att träffa Melvin och David. Skulle på Ung08 för att se några homiez som skulle uppträda. Slutade med att vi missade de. Men glass fick vi istället, så vi var nöjda.
Sen kom Ronja förbi. Killarna drog hem till Älta och vi satte oss på Kofi för lite tjejfika.
Vi fikar aldelles för mycket. Men what'ya gonna do.
Efter drog iaf jag och frugan till mig, som alltid, och satte på en film.
FUCK vad dålig den var. Typ en b-version av Freaky Friday, som redan är B. Ni kan ana hur dålig den var då.

Ska försöka sova tidigt ikväll/natt, har lite äranden som måste fixas innan kvällen. Planerna är Älta, och förhoppningsvis blir det de också.
Det här inlägget började jag skriva 0.40. Ni anar nog hur okreativ jag känner mig just nu.. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0