One

Kanske dags att jag skriver lite? Tänkte att nästa gång jag bloggar måste jag skriva lite om hur Emmaboda var, men det är så ansträngande att komma ihåg och skriva heh. Men det kommer när det kommer antar jag.

Annars så har jag varit med min fru a.k.a min andra halva a.k.a min beztis typ varje dag sen jag kom tillbaka. Sov hos henne igår, och var i staden och lallade runt idag. Igår hade vi typ.. too fun for words. och ändå gjorde vi ingenting, men bara henne det går och vara så med.
Ikväll behöver jag återhämta mig lite känner jag.
Alltså sova. Mycket, också.
Men imorgon kör vi igen! Izza-Pizza blir myndig, hur najs låter inte det? Lucky bitch.
Det var allt för nu, HEJDÅ


igår Inatt, någongång mellan 3-4. Fråga inte vad vi tänkte när det posade för den här bilden, för ni vill inte veta:):)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Nä, jag hade inte heller hört det förr. Men jag har insett att P3 är en ganska bra kanal vad gäller musik, intervjuer och sånt så jag tittade tablån och såg att repriserna går nu den 2-6 aug! Imorn är alltså sista dagen, det börjar 20.30

Men de var faktiskt där nu i måndags och var med i "Bakom Kulisserna" live. Den intervjun är ganska kul: http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3695

Jag tror man kan lyssna på dem från Musikguiden också, sök på P3s hemsida!

:D

2010-08-05 @ 21:33:57
URL: http://novasophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0