Our hopes and expectations, Black holes and revalations

Kanske ta tag och skriva lite?
Helgen har spenderats i älta, typ hälften av mina homies bor där har jag märkt. På fredagen hemma hos Melvin och igår hos Josse som hade kräftskiva. Vi hade det mysigt osv.
Kvällen vart inte riktigt som planerat, Vi hamnade iaf hos Sandra och spelade sällskapsspel, ganska lyckat ändå.

Sen drog jag och världens bästa sofia hem till mig, Satte på The Last Song och myste med popcorn. Ganska lyckad slut på kvällen ändå. Imorse när vi gick upp degade vi bara i sängen i fleeera timmar framför någon lame MTV-serie. Otroligt mysigt var det iaf. Sen lämnade hon mig ensam, så nu tar jag sällskap av min itunes.

Ikväll blir det fika med lite mysigt folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0