back in black

sov nyss en timme. muchos skönt.
började dagen 8.15 med idrott. galet onajs. geoprov som gick hysat bra, och sen en håltimme på 3 timmar. såå det blev forum med JEPPE, FILLE, MUTTI OCH JONAS. och sen mattetest. tror aldrig det gått så bra på ett mattetest i hela mitt liv!
oooch sen datorkunskap då jag spenderade hela lektionen i kafé med felicia och snackade skit men ändå fick ett pepptalk av vår fina female-lärare för att vara duktig i PP. HAH! suger
egentligen.. goood times! 15.10 tog äntligen dagen slut och jag drog in och tränade med rrrrrr. edorfiner é nice. men blev lite för trött och somnade vid datorn för någon timme sen. hehhhhe. väntar nu på och se om F är lika lat som mig, eller om det kirrar något chillt'!
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0