stop crying your heart out

nu ska jag berätta för er gott folk om min natt.
tänkte vara sådär jätteduktigt och lägga mig tidigt, så vid 23.30 är jag i en djup sömn,
2.50 tappar syster (rummet brevid) sin mobil eller nått shit, och jag vaknar.
tror ni jag somnar om igen? näe!
väldigt märkligt, då jag alltid brukar somna om på två sekunder.
så jag har fortfarande hopp tills kl är 5.00 och jag fortfarande ligger vaken. (y)
ger upp, går och duschar och sedan dricker te i någon timme. roligt värre!
nu är iallafall klockan 7.45, mina ögon svider för att jag är så sjukt trött och jag har varit klar ett tag. facebook fick bli min bästa vän.

8.30 -16.30 med bara en timmes rast därimellan är hur min skoldag ser ut. alla är avundsjuka på vårt schema.
nu känner jag att sarkasmen börjar ta över min redan skitiga dag så jag tror jag ska taggisch.
PÖSSSSSS
haha sorgligt om någon ens orkar läsa det här, skulle jag inte gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0