the importance of being idle

vad gör man när man har sjukt tråkigt? bloggar ofc..
inte för att någon någonsin kommenterar så man får veta hur dålig man egentligen är haha.
såå, spotify får bli min vän för kvällen om inte någon annan har lust och snacka med mig (anyone, heh?)
Feeling Good - Muse är också nog den bästa covern ever (förutom Halleluljah - Jeff Buckley......)

skolan gick väldigt fort idag. 
på idrotten spelades det fotboll (HAHHAHA på sa1's tjejer.)
then, geografi. då killarna +mathilda satte på en porrfilm och stängde ner locket medans jag var innne på betygssnack. jättefin överraskning jag fick då jag öppnade locket ska ni veta!
lunch, rasten var ändå höjpunkten. fick se min lover som stod vid andra änden av kafeterian.
that was a good 15 seconds.
sen hade vi datorkunskap. väldigt chillt ämne ska ni veta! visste det mesta medans resten av klassen var noobs. det kändes bra och vara smart!
matten där jag var sjukt jävla underbart duktigt!! gjorde två hela sidor på ungefär 20 tal. ni anar inte vilket rekord de är för mig.
slutade efter det, drog hem, drog till stan, träffade lite darlings och fikade och skrattade. just the way we like it.

har också börjar tröttna jäävligt mycket på vintern nu. saknar dagarna då man levde i sina jeansshorts, raybans, och converse. och kunde gå i ett linne till skolan. till skillnad från en fet jacka som väger 100 kg.

nu orkar jag verkligen inte försöka komma på mer saker och skriva om.. eller jo föresten! längtar som tusan till nästa helg. och tills på onsdag! (5 dagar kvar, beaatch!!)
PÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0