what happens in tgif's, stays in tgif's...

GALET KUL hade jag igår!
jag har hands down, världens bästa kompisar. känner mig otroligt lottad.

körde några rundor av den klassiska "jag har aldrig" som ledde till att alla praktiskt taget, som felicia säger.. "rullade" in till stan och friday's. där hade vi gaaalet kul och oväntat spårat.
lucky killen som hade svensexa just den kvällen säger jag bara.. om hans fästmö bara visste.....

idag spenderade jag dagen med min älskade mamma i forum och inhandlande massa fina älsklingar!
tills imorgon ska vår engelska bok (the boy in the striped pyjamas) vara utläst. har hört att den är sjukt bra, och väldigt sorgligt. synd bara att jag ligger på sidan 20.. ville faktiskt läsa den.. kanske hinner läsa ut den ikväll? who knooows? läste trots allt ut fjärde twilight boken på 800 sidor på två dagar! bara för att skryta lite
NOW: DUUUSCH!
PÖWS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0