Breathe out, so I can breathe you in. Hold you in.

Igår var väldigt lyckat, Minst sagt. Mucho cred till Theo som stod för allt. Men antar att med de goda kommer de dåliga också, och det fick jag (och resten skulle jag tro) betala för idag, Men vi överlever. Lärde känna massor som tydligen också går på NG men av någon anledning har aldrig träffat.

Kameran gick runt såg jag idag när jag kollade igenom bilderna. De flesta langade sina sexigaste poser, såg riktigt bra ut måste jag erkänna. Kommer förmodligen upp ikväll eller något.
Nu ska jag ta 10 ipren till och hoppas på att jag är någorlunda social när Sandra och Josse kommer förbi snart.
First up, Ceasarsallad + iste och itunes i solen. Hur najs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0