Rebel, Rebel

Har taggat med Emmaboda-2010 playlisten hela kvällen. Jag är taggad till tusen numera! minst sagt.
Kan också dela med mig att jag har kört, en bil, för första gången.
Från Lännersta till Nacka. Ganska stort. Är stolt över mig själv lite också, ingen dog!
Ganska så roligt var det. Läskigt som fan dock.

Vad händer nu? kanske borde sova. Kanske borde sitta uppe lite till och prata med mina gullisar på msn/fb, kanske borde sätta på When You're Strange igen? Imorgon får jag träffa min fru iallafall!
åh jag är så glad ikväll. Wonder why.

Kommentarer
Postat av: izabelle

sv: ney! det var inte den faktiskt som tur var! men nu har jag ändå fått tillbaka mobilen så :D

2010-07-21 @ 13:23:47
URL: http://belliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0