I don't need no walls around me


Någongång förra veckan så grillade vi.

Solnedgång på färjan påväg till Estland!

Såhär såg jag ut någon dag, Detta var förövrigt min skolavslutningsklänning också. Nästan för söt för att vara min.

Tegelvägg, Tallinn.


Vi lyckades hitta en Vapiano och denna finfina tavlan hängde på dam-toan, värt?

Några dagar senare hemma i Stockholm fick jag äntligen träffa min fru! Bjöd henne på Ben&Jerry's som räckte åt runt 10 personer och så satte vi oss på nybrokajen. Stekigt.

Alltid lika fin utsikt.


Fick ett undertbart armband av henne också, my wifey knows me too well.


Dagen efter träffade jag upp Felicia och Elvira och drog till Järla Sjö där årets första dopp doppades.


Sexy B.


Ocharmig hopp bild, Men vi överlever.


Elvis steker.


För snygg för att vara min fru.

På kvällen at kunsgsträdgården med Sofia, somrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0