Mavericks

I väntan på matchen passar en lista bra, snodd från frugan.


Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?

Inte för mycket muskler, ganska så lång, Snygg men avslappnad stil, har wayfare-ish brillor, fina ögon, INTE snaggad, mörkt hår, och läpppiercing också.
Har du fått en kyss den närmsta veckan?

Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Mother
Hur lång är du?
169 sist jag kollade
Vilken är den senaste filmen du sett?
New Moon igår<333333333
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
okej men hur ska vi göra?:) fotbollen sen dra ut?<3
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
smsa när man har tid eller är rastlös, annars går allt snabbare ifall man ringer.
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta!
När såg du senast din mamma?
någon sekund sen
Icke godkänt i något ämne?
nej, tack och lov.
Mvg i något?
jadå
När vaknade du idag?
runt 10
Vilken är din favoritplats?
Bara jag är med de närmaste är jag glad. Utomlands (Miami eller New York ifall jag fick välja) låter inte helt fel det heller.
Vilken plats föredrar du minst?
Någonstands man känner sig ovälkommen, ...eller skolan dedär oändliga dagarna.
Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis med en fin pojke som jag har en framtid med i en mysig lägenhet på söder.
Hur stor är din säng?
140cm, like!
Vad sover du i?
t-shirt och trosor för det mesta
Hur många kuddar har du i sängen?
4, ibland fem. men den ramlar oftast ner:)
Var har du bott/bor?
Nacka now and forever
Tycker du om kinamat?
föredrar Thai, men funkar!

Tycker du om kaffe?
åh älskar't!
Vad dricker du helst till frukost?
Kaffe eller te, mest te.
Vill du ha barn?
Ja! 3 stycken, 2 tjejer och 1 kille.
Vad spenderar du helst pengar på?
Öndiga saker som jag inte behöver eller saker en 16 åring inte borde köpa, annars typ..nöjen?
Är du cool?
behöver jag ens svara?
Kan du rulla med tungan?
ohyes
Vem är den roligaste människan du känner?
haha beror väll på humör, felicia är alltid rolig att vara med, Men sara och cicci måste vara de sjukaste jag känner.
Vad har du för ringsignal?
Någon dålig iPhone signal. Gammal telefon. typ. Är för lat för att fixa så jag kan ha en riktig. Snart så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0