Sånt man gör när man inte kan sova.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2...... tror jag
Vad tycker du om kärlek? Kan vara det mest underbara, kan vara det sämsta.
När kramade du någon sist? Ikväll
Saknar du någon speciell person? Ja, kan man väll säga att jag gör..
Har du svårt för att bli kär? Ja och Nej
Är du singel? Yep
När fick du senast en komplimang? Hm. Kommer inte ihåg

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:
I...think..so
Hånglat med nån riktigt ful: Hah. nej
Hånglat med fler än 50 pers: nej där med!
Gjort något riktigt dumt? Oja
Gjort något du verkligen ångrar? Japp.
Åkt ambulans? Ja.
Gjort nåt olagligt? Har jag väll..
Fått din mamma att gråta? Tyvärr, fast det var länge sen, thank god.
Slagit ner någon?
Skämts över dina föräldrar? Haha. JA!
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja :)
Tar du droger? Beror på vad som räknas som droger..
Dricker du? Det händer.
Vilka kläder sover du i? Trosor och T-shirt oftast. Fast betydligt mindre nu när det är 40° på nätterna.
Vad hatar du verkligen? Att vara avundsjuk, Hjälplös. Besvikelse.
Är du ensam nu? I mitt rum, ja
Vill du gifta dig? ja :D
Vill du ha barn? ja, 2-3 st.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Kommer inte ihåg faktiskt.
Såg dig gråta? Förtjänar inte ens att nämnas.
Fick dig att gråta?
Du gick på bio med? Sofia
Skällde på dig? Madre haha
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma, Godnatt.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Ja, tyvärr.
Kramat någon? Ja :)
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Tuggummi var det senaste
Sjungit? Ja haha
Saknat någon? Ja


Kommentarer
Postat av: Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

sv: Hoho tack så mycket ;*

2010-07-17 @ 13:40:38
URL: http://dwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0