The beat goes on and on

Kom nyss hem från Sickla, Fick med mig hem massor med finfint.
Ikväll är det en gaanska spännande VM match, Spanien - Tyskland lixommm. Så frågan är, Sitta hemma och titta och sedan tråkas ihjäl eller träffa frugan? Fast det är ju ganska begränsat på saker att göra. Fan vad segt det vart nu.
Och juste, Min kamera är sönder.. typ.
Ni vet, dendär jättefina Nikon systemkameran jag fick för mindre än en månad sen? Drygt.
Kan ta en bild och sedan står det "Systemfel" och eftersom jag är ju den mest tekniska människan, vet jag ju hur man fixar det.. fast ne.
Bittert inlägg.
Felicia, om du ser det här tycker jag du ska komma och rädda mig ur min bitterhet på något sätt.


I min tristess fotades de nya skorna, Fick bli klassikern som jag ägde när jag var runt 12 år och otroligt wannabe-emo. Hatade dock de vita skosnörerna, så bytte ut de mot svarta. Ser mer acceptabelt ut nu. :)


Happiness in a bag från favoritbutikerna, The Casbah och Monki. En fet Like på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0