Empty Spaces

Felicia var ensam hemma, så naturligtvis bjöds det dit några. Fast vi körde på den chilla vägen. Middag+film+nattbad. Det vanliga liksom.
Kameran följde med så ungefär såhär såg det ut...


Kameran var som spårlöst försvunnen under halva kvällen, så inga bilder från den utspårade middagen och filmtittandet blir det inte. (Vi såg förövrigt Friday the 13'th. Ganska så läskig, väldigt svårt att hitta bra hoppa-till skräckfilmer nu för tiden, men den här var en sån. Så det var ändå lyckat.)
Anyways. Det här är Elias posande med sina nya skor, strax innan vi trallade ner till Nacka Strand.

Ribin var taggad som vanligt. Hur fan han lyckas se retarded ut på varje bild har jag ingen aning om..
Homiez. Fast ne. I bakgrunden ser vi iaf lite av soluppgången. Den var väldigt fin irl ska ni veta.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Elias ser taggad ut iaf.

Skarp bild. Alex och Elias
Vattnet var IS. Med tanke på att det var havet förstår jag, men fortfarande... iiiiiis!

Sara och Josse. Halvt borta med tanke på att klockan var runt 3 om inte senare.

Hahahaaaaaaa... jag orkar inte med hans poser. Jag känner inte honom... Han typ bara följer efter oss....

Dagen efter åkte vi in till Hellasgården för lite solande och badande. Typ precis som alla andra dagar i veckan. Frugan och Josse på bilden.

Sara och Sofia, som jag förövrigt inte träffat på jättelänge var också där.

Emma, Fredrik och Linnea också. Senare kom Nadja och i sällskap med två boys till.

Och så var Josse söt som vanligt. Satt också hela dagen och försökte få "Fullt-Ös, Emma-Boda" att rimma. Gick ju sådär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0