Factory

har inte aaaalls haft tid att blogga de senaste dagarna, men here we go!

Måndag: Träffade äntligen min fru, drog in till kajen och åt Ben & Jerry's tills vi dog lite, Sedan hem till mig en snabbis innnan det blev off till Maxi och Videobutiken för Middag+Film! Stepfather vart det. Ganska oförutsägbar ifall ni frågar mig, Hade höga förväntningar till att jag äntligen skulle se en bra Skräckfilm, men näää, inte så bra. Hade dock lite ögongodis att stirra på under filmens gång. '
I en scen spelade de också The Funeral - Band of Horses. Grymt bra låt så passade på att ladda ner senaste plattan också som jag varit för lat för att göra, och har knarkat de ganska mycket sen dess. Otroligt bra platta, Rekomenderas!

Tisdag: Lunchade med Mathilda i forum och träffade sedan Felicia och Elvira och drog till Järla Sjö för årets första dopp! Lite efter men värt som fan var det, sjukt härligt. På kvällen vart det VM och Middag på Friday's med S och sedan ett glas vitt vid kungsan, hur somrigt som helst. likeylikey.

Onsdag: NU har jag äntligen ett ledigt sommarlov, KÄÄNNS BRAAAA!! Skulle träffat fröken Telander idag men vaknade idag och kände mig jävligt sjuk, ont i hela kroppen och sånt. Så sov ut ett bra tag istället, Ska snart in till Staden. Solen skiner fast det regnade imorse, Gud gillar mig.

Har tagit massvis med bilder också.
Men de kommer upp sen ikväll kanske, ..ifall jag hinner.
Igår så spelade också Vampire Weekend på Debaser, Medis. Jag hatar att vara minderårig.... Skitålder.
Nu ska jag inte sitta inne längre, KISSEZ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0