I lost my innocence, don't know where it went

Sov bort halva dagen, ganska ovärt ju nu, men just då var det hur värt som helst. Solade för det mesta på balkongen och drack iste. (För er som inte vet så är jag ganska beroende av iste. otippad or what?)
Ikväll har jag inte några speciella planer, the wifey är bortrest, så det är ju ganska segt. Ska förmodligen bara slappa sönder eftersom helgen ser ganska så fullbokat ut, vilket är typ sådär asnajs!

Igår var vi vid Långholmen tror jag det hette, med le people. Mysigt hade vi, och jag träffade på massor inte sett på ett bra tag. Väldigt fin utsikt fick vi också. 
That's about it... Vi hörs när jag har något vettigt att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0