"and maybe im too young to keep good love from going wrong" - Jeff Buckley

efter massor (1) kommenterade att min uppdatering suger. so here we go!
idag var det skola 8-16.30, vilket låter hemskt men vid 10.00 fick jag mina efterlängtade muse-tickets!!!!!
det var härligt! påväg till forum för att hämta ut ze ticketz så träffade vi på en till musare! alltid lika trevligt!
somnade as usual på eftermiddagen och vaknade inte för länge sen, och nu är det DH time wohooho!

imorgon är det kort dag med chilla lektioner. S-K-Ö-N-T-! sånt gillar vi mucho. ska träffa söta ronja och felicia, som förövrigt varit dum och varit sjuk jeettelänge sen också. saknat brudarna

fan vad jag inte har ngt mer och skriva. CHEERS!


sexiet man alive.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0