datorkunskap A

ni kan bara strunta i dethär inlägget med andra ord..
ska skriva ett blogginlägg åt vår datorkunskaps kurs om lite saker vi fick göra. fick först se ett videoklipp gjord av heiniken som visade när massa blev lurade till och se en klassisk-musik konsert samma kväll som en efterlängtad fotbolls match mellan ac milan - real madrid. och halvägs in i konserten så kommer matchen upp på en storskärm och gör allas dag. sedan hade det här blivit något stort och visats lite överallt i världen, bl.a nyheterna. vilket enligt mig visar hur mycket påverkan ett företag kan göra med bara hjälp av internet och technologi. nu har de fått massor av reklam och bra publicitet för heiniken.
ni kan se klippet här.

sedan fick vi göra g-mail och dropbox. dropbox är något jag egentligen skulle ha väldigt bra använding för, då det kan vara jobbigt att dela och skicka bilder. samtidigt spara mina filer på ett ställe ifall de kan behövas i framtiden utan att behöva dra hårddisk space. g-mail har jag inte upptäckt alla möjligheter än men såg flera användbara tjänster den erbjöd.

Kommentarer
Postat av: pelle

Toppen, tack för det snabba inlägget. Men på vilka sätt skiljer sig denna kampanj från andra just i användandet av sociala medier? Hur resonerar Clay om framtiden, alltså den vardag du lever i idag?



/Pelle

2010-03-23 @ 15:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0