56 saker du inte visste om mig

  1. Utan musik (inkl. min ipod/iphone) skulle jag förmodligen dö. riktigt stor del av mitt liv
  2. jag blir väldigt fort uttråkad, även fast jag precis gjort något roligt.
  3. 24/8/09 var mitt livs bästa dag och jag kommer aldrig glömma bort den.
  4. High School Musical har varit min favoritfilm för inte så länge sedan, tillsammans med Zac Efron som favoritskådis. nu mår jag bara illa av tanken.
  5. kläderna/stilen och blicken är det viktigaste hos killen (stilen ska iofs fortf vara hyfsat avslappnat..)
  6. Muse är mitt absoluta favoritband och jag kan inte tänka mig mitt liv utan dem. Deras musik har gjort en jävligt stor betydelse i mitt liv.
  7. Konserter är den absoluta bästa jag vet.
  8. En lyckad kväll är då man är med de man älskar mest, oberoende vart man är.
  9. något litet kan göra min dag, eller förstöra min dag då jag alltid tänker för mycket på allt.
  10. Jag älskar att sitta och snacka om onödiga saker med min bästa kompis.
  11. Jag faller oftast för killar med bra musiksmak (dvs likadan som mig)
  12. Jag är dålig på att visa känslor.
  13. Folk uppfattar mig som svår i olika lägen, men tycker det är tvärtemot. fastnar alldelles för lätt för folk och glömmer dem sent.
  14. Jag är glad 24/7 på sommaren då jag kan leva i mina jeansshorts och raybans.
  15. Jag lyssnar på min ipod praktiskt taget hela tiden. (ibland t.om när jag sover)
  16. Band-killar, killar som kan spela gitarr eller instrument är det sexigaste som finns.
  17. Jag tål inte drygt folk, människor ska vara sociala!
  18. Jag kan nästan aldrig vara seriös. (om det inte verkligen kräver det hehe)
  19. den ända bloggen jag "följer" är felicia och izabelles.
  20. Jag sover praktiskt taget alltid i en t-shirt. om inte linne som på sommaren.
  21. Jag har väldigt dåligt självförtroende i vissa fall, och väldigt bra i andra.
  22. Varje morgon då jag klätt på mig känner jag att jag inte alls passar i det jag har på mig, som att jag "leker" men sen orkar jag inte bry mig och går till skolan i det och känner mig ful hela dagen istället.
  23. Jag önskar ibland att jag levde på 60 eller 80-talet istället.. skulle passat mig mycket bättre
  24. Folk kallar mig bortskämd, men själv tycker jag att jag är långt ifrån det.
  25. Jag har otroligt tur som har världens bästa vänner och uppskattar dom galet mycket.
  26. Alla borde ha en Felicia, hon är världsbäst. kan alltid vara mig själv och har sjukt jävla roligt med henne.
  27. Jag har sjukt tjejig serie smak (Gossipgirl, OC, one tree hill, desperate housewives etc.) men kan inte stå ut med tjejiga filmer, utan ser hellre på lite mer "killiga filmer".
  28. Skulle dö innan jag skulle sitta och lyssna på Beyonce, Christina Agulera, Britney etc.. that shit isnt music! "music is played with instruments"
  29. Jag suger på politik. fattar inte grejen.
  30. Sa1 är väldigt.. sär. skulle lätt bytit om det inte vore för mina homies och jacob och ludde.
  31. Jag älskar mitt rum.
  32. Min mobil är mitt barn.
  33. jag vill pierca mig i läppen, men vet att jag skulle få utegångsförbud+känna mig som största posern i det.
  34. Min syster och jag är galet nära.
  35. Piercingar/tatueringar på killar är sexigt
  36. de av mina närmaste vänner som jag känt längst är Linn och Patric. 11 år (y)
  37. Jag har alldelles för många internaskämt och Hdi-moments. (haha)
    Jag längtar som aldrig förr till sommaren. Sitter varje dag och kollar igenom sommar09 bilderna..
  38. hoppas verkligen den här sommaren slår förra. Har mycket bättre+finare vänner iår, men förra året hade sina moments.. (coldplay!)
  39. Jag skulle gärna vilja gå ner många kg. men är aldelles för lat för att göra något åt det
  40. London & New York är mina favoritstäder. New York för att besöka, men vill bo i London. Allt jag älskar är på något sätt bundet till England.
  41. Felicia är enligt mig min snyggaste kompis. skulle inte banga om jag var kille.
  42. På min 16de födelsedag fick jag en gitarr som jag kan sitta flera timmar med. Men också blir galet sur när det inte ens låter i närheten av vad jag vill. (inte så förvånande då de är alldelles för svåra för att kunna..) Den är döpt till Jeff efter Jeff Buckley som gjort en av mina favoritlåtar. (halleluljah)
  43. Jag ska gifta mig med Matthew Bellamy. vänta bara..
  44. Jag älskar Twilight-serien. MHM!!
  45. Jag har lättare för att bli vän med eller bara allmänt prata med killar än tjejer (om det nu inte är bra tjejvänner) killar är socialare och det är inget bs. vilket det oftast är med tjejer. dock är det väldigt få killar som jag gillar att prata med, dem som jag gillar ska känna mycket cred nu.. (y)
  46. Jag hoppas verkligen jag inte ser ut som jag gör på bilder Irl. för isåfall ser jag ut som helvete.
  47. Jag är livrädd för att flyga. Började nästan gråta då vi flög över mitten av atlanten.
  48. Jag pratade inte med min mamma på två veckor pg.a jag inte fick åka till Hultsfred 09 (the killers, Kings of leon, The sounds, Mando Diao, Peter Björn John, come oN?!?!) men förstår fortf henne, skulle nog inte låtit mitt barn åka heller.
  49. Jag SKA se Muse live minst en gång till innan jag dör.
  50. Jag får världens rysningar när jag ser på videor från spelningar jag sett (Muse för det mesta.. förvånande?)
  51. Jag önskar jag hade en hylla med 10000 vinyls. då kulle jag kunna dö lyckligt
  52. Jag är galet avundsjuk på min pappa som sett the rolling stones och pink floyd live..
  53. Jag älskar högklackat, men kan oftast inte ha det för då bli jag för lång.. vilket suger
  54. Jag hatar mitt lockiga hår och försöker platta det så mkt jag orkar..
  55. Jag får lätt skuldkänslor och kan tänka på det i flera dagar..
  56. Svartsjuka är det värsta jag vet, och tyvärr blir jag det väldigt ofta, och oftast över småsaker, men visar/berättar nästan aldrig det för någon

haha cred till de som orkar läsa...


Kommentarer
Postat av: felicia

haha, alltså cred till mig :D har så jäkla tråkigt nu.. saknar dig <3

2010-03-03 @ 23:46:16
URL: http://fscholander.blogg.se/
Postat av: Anonym

46 är så jävla right on. och 52 har jag också gjort, hihihihih.

2010-03-05 @ 18:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0