Bon Iver - Skinny Love

Största deppmode ikväll. Vill verkligen ha sommar nu. Mina tjejer kommer göra den här sommaren den bästa hittils, jag känner det på mig. Och att alla har bestämt sig för att haffa mig en fin pojke är ju inte så illa det heller.

Imorgon ska ekonomiprov skrivas och kanske t.om börja på mitt och Saras grymma projekt. Resultaten kommer vara överallt sedan. Efter imorgon kommer hela veckan gå ut på vem som kan chilla mest. Otroligt slappt, men sånt uppskattas.
Ska försöka komma i säng hyfsat tidigt ikväll för att inte vara helt död i skolan idag som jag halvt var idag.

Det var allt vettigt jag hade och säga.
Eller nej juste!
I lördags fick jag en sprillans ny systemkamera som också kan filma!
Den är sjukt fin. Jag älskar den. + att den är mycket mindre än min förra (d40x med typ supermegastortstörandemenfortfarandegrymt objektiv) så den kan lättare bäras runt i sommar. Awesome.
NU är jag klar.
Wet dreams for everyone, I'm out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0