No colors anymore, I want them to turn black.

Började 12. Slutade 13.50. GALET SLAPPPTT. Sånna dager uppskattar jag very mucho. Blev sedan medtvingad till lunch i forum med mina girliez. Vi åt tills vi nästan dog, skrattade så mycket att det inte gick och andas och tårarna sprutade, snackade väldigt R-rated (hur vi alltid lyckas hamna där medans vi äter är skills) och planerade inför kvällen ..och hela sommaren för den delen.
IKVÄLL kommer iofs bli bajsbra. sådär supermegamysigt så man dör. åh helger♥

På måndag däremot.... fml-moment. Det jag fruktat sen vi började ettan. Spanska Nationella.. Jag vill inte! Vill inte! Vill inte! Vill inte! klarar jag dethär provet får jag ett säkert G. Vilket är det jag siktar på atm. Ifall inte så är jag körd. No pressure likzom.
Nu ska jag ringa några enormt viktiga samtal, och sen är det chillmode resten av kvällen tills mina homiez kommer. KISSES♥

24 okt, 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0