Logic will break your heart

ÄNTLIGEN klar men skituppsatsen och kompisens uppsats. Känns som jag kan andas igen. Ganska skönt ska ni veta. Orkar jag plugga inför matten? tveksamt.

Älskar och läsa när andra folk gör listor, bara de inte är för långa. så får hoppas att detsamma gäller andra. (iz har alltid de bästa listorna)

Hur bor du: Lägenhet i centrala Nacka
Brukar du komma i tid: för det mesta förutom morgonlektionerna
Hur lång är du: 170 +/- tyyyp
Kan du laga mat: haha neeeh
Vad jobbar/pluggar du med: sam/kinaprofil
Vad har du på dig just nu: alldelles-för-stor-i-halsen-t-shirt
Har du någon fobi: ormar, att någon jag älskar ska dö, naglar+tavla
Hade du en bra kväll igår: inte alls. pluggade hela kvällen.
Vilket är ditt senaste inköp: kaffe, me thinks
Din favoritdryck på morgonen: TE!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: studiecash
Vad hade du sönder senast: kommer verkligen inte ihåg, har sällan sönder saker.
Vem snackade du med senast: mother annars jacob på msn
Varm favoritdricka: Te eller kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: ISTE eller mineralvatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: "dumt" fick sämst på matte-provet och gjorde jättedåligt ifrån mig på spanska np
Saknar du någon just nu: yeah.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: snacka illa om något/några/någon jag älskar, skryta med något jag inte kan, vara dryg
Någon jag stör mig på: finns det GOTT om
Senaste person du kramade: Emme
Senaste person du ringde: Linn
Senaste person som ringde dig: Felicia
Vad vill du att dina barn ska heta: Oliver, Juni, Matthew, Thom
Längtar du till din nästa födelsedag: SOM FAN
Har du rakat dina ben någon gång: haha
Är du sugen på något nu: ja, faktiskt.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0-2
Använder du hudkräm: yessir
Attraheras du av män med skägg: ja! fast.. mer stubb/pytteskägg än SKÄGG
Micro-pop eller poppa själv: micro pop!
Vad ska du rösta i valet: Höger, självklart
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: har sina stunder
Vilken låt lyssnade du senast på: My Hero
Har någon annan sovit i din säng inatt: noes
Vad tycker du är äckligt: ofräscha människor
Har du pengar på mobilen: yep
Favorit kändis: Matthew Bellamy, Robert Pattinson?
Hur många gånger har du varit kär: Beror på vad man tolkar som Kär
Favorit instrument: gitarr och trummor
Vad är attraktivt hos det motsatta könet: musikalitet och charm
Lycka eller pengar: lycka! ...men pengar ger lycka. "Money can't buy happiness. But it can buy marshmellows. which is pretty much the same thing"

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe ;)

2010-05-12 @ 10:13:14
URL: http://belliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0