Random

Nämn tre...
Bästa vänner: Emelie, Sara, Felicia
Saker du gillar med ditt inre: Omtänksam, Positiv, Osjälvisk (hoppas jag iallfall)
Saker du inte gillar med ditt inre: Blir lätt svartsjuk, ganska så naiv ibland, dåligt självförtroende.
Goda maträtter: Thai, Caesarsallad, grillat
Av dina bästa skönhetstips: Rengör alltid ansiktet, smörj in kroppen ofta, Träna regelbundet
Saker en kille bör ha: Får man bara nämna tre? jesus. ehm. Musikalisk, avslappnat men ändå snygg klädstil, Charmig men social.
Saker en kompis bör ha: Finnas där för en, Man kan lita på, Göra en på bättre humör/ha roligt med.
Saker du gillar med ditt utseende: Ögon,  håret när det är plattat.. äh fan kommer inte på något mer.
Favoritlåtar: Just nu? De flesta ifrån Mavericks, Stranger things have happend, Closer
Personer du tycker ser bra ut: K, Matthew Bellamy, Jared Followill
Favorit minnen: Muse @Hovet, Min födelsedag, Alla kvällar med mina homiez
Snygga klädesplagg: Converse, Jeanshorts, Skinnjacka
Saker du längtar till: Sommaren, Muse, NY
Sätt du känner dig på just nu: Sur/arg, Deppig, Otaggad
Saker du vill göra just nu: Supa sönder, överkonsumera min iPod, Duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0