Soaked

Kom precis hem, galet varmt och soligt är det ute. WE LIKEY!
Hoppade spanskan men hade giltig frånvaro! (inte ofta det händer.) Var och klippte mig. Toni&Guy har verkligen världsbästa frisörer. Rekomenderas starkt!
Blev iallfall väldigt nöjd, vilket jag oftast inte blir hos andra frisörer. känns alltid som de aldrig lyssnar och bara klipper av jättemycket på längden, men hon bruden jag oftast brukar vara hos är grym
Anyyyways..
Imorgon är det Nationella Prov i Matte A för oss stackars ettor. Sjukt hemskt. jag är verkligen usel på matte. Klarar seriöst knappt G. Får kämpa som satan. Sedan ska Analysen till Samhälle/Geografin vara klar också. och inte nog med det jag har lovat och hjälpa en viss person med engelskan. Jag är för snäll ibland.

MEN efter skolan. då är det låååånghelg och lilla Sara och lilla Jacob fyller år! det ska firas som faaaaaaan. och torsdagen ska också bli grym också. och fredagen. och hela helgen. CANT WAIT!
(nu ska jag vara något jag nästan aldrig är, duktig. Skriva klart uppsatsen så kvällen blir ledig.)
PUSSPUSSPUSS


Johnossi, knark på ben typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0