Sweet Sprit (Fade Out) - Radiohead

Har kämpat flera år med den här jävla bloggdesignen känns det som. Och äntligen är den nära (notera: nära) på att se ut som jag vill! Headern är gammal, tråkig och är väldigt trött på den. så en ny och snyggare kommer snart.. när jag orkar. Är nog den mest otekniska människan som lever när det gäller Html, kodmallar, css osvosv. vadfan det nu än heter. Fast nu ser jag också att Menyn är riktigt ihoptryckt... fuck. my. life.
En snäll snille som vill kirra hela skiten? skulle vara tjillt.

Dagen var kort, vilket var skönt. Hade tre lektioner, vilket två av dem var det prov på. Historia och Matte. (Matten förtränger vi, deal?) supersnabb trip till kära forum efteråt och sen direkt hem. har degat, sovit, och itunes-at hela kvällen. SÅ JEFLA NICE.
Något som också är nice? sovmorgon imorgon. jag gillaaaare!
GODNATT!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0