A monkey needs to dance, and so do you.

Efter massa klagande från Ludde så gör jag nu ett försök till att skriva, vi får se hur det går.


Berättade aldrig om hur Johnossi var ser jag nu också.. Well, det var underbart. Helt magiskt.
Så som de flesta av deras spelningar brukar vara. Men den här var något extra. Går liksom inte riktigt att sätta fingret på det.
Kan ha varit den grymma setlisten. Både No Last Call, Social Flu OCH Press Hold. (Sofia, bara jag som undrar om det hade något med våra önskemål sist att göra? heh he) Publiken var galen också. Riktigt jävla taggade var dem! Och efter en heldags köande, som tack och lov var innomhus, var staketplats längst fram rätt så givet.
De öppnade med Mavericks, såklart. Men med ett vitt skynke framför, och precis under min favoritdel av låten live, då låten drar igång och gitarren, trummorna och ljuset goes nuts släpps skynket och, no joke, golvet skakade av alla som hoppade. Får rysningar av att bara tänka på det.. 
Tafsa på John fick jag också göra, när han ställe sig med ena benet på staketet. Mums. Och våra drömmar blev uppfyllda då han stage-divade. ååhå.

Alex blev sen också uppdragen på scen under sista låten och fick stå mellan John och Ossi när de bugade, och sedan fick följa med backstage. Finns det några mer underbara killar än de? Typ uppfylla någons drömmar bara sådär. Fick t.om träffa de lite snabbt efteråt. Bra kväll, dvs. Hade blåmärkerna på knäna, armarna och revbenen som påminnelse, ifall jag glömde att kvällen hände, liksom.

Inget speciellt märkvärdigt har hänt efter det, var på bio igår med Felicia, Louise, Sofia, Johan, Melvin, David, Adde och såg Due Date. Förjävla skön film. Bra Soundtrack hade den också, Wolfmother, Pink Floyd, Band Of Horses, Fleet foxes. Bra skit.

Rullar snart in mot Hammarby Sjöstad, Karro 17 år måste firas stort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0