Ge mig en vinterdrog, ge mig allt du har

Mycket har hänt sen sist. Mitt absoluta favoritband, Radiohead har släppt en ny platta som jag blir mer och mer kär i för varje gång jag lyssnar igenom, bra gjort pojkar.
Har sett 127 Hours och förälskat mig i James Franco ännu mer än jag redan var, grym jävla skådis. Grym film också, för den delen. Jävligt bra slut.
Umgåts med mina favoritpojkar och favorittjejer har jag också gjort.

Igår styrdes det på fel sida av bron av herr Flink, väldigt lyckat var det. Killen har sköna föräldrar som kommer ner med öl åt folket hela tiden. Rullade hem strax innan 2 helt förfrusen pg.a bussbyten. Vi fick oss en obehaglig stalker på vägen också.
Ska snart traska in till stan för att mysa med min fina vän, en heldag. Låter väldigt bra.

Imorgon ser jag och Sofia Band Of Horses på Annexet också. Sånna måndagar borde man ha oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0