När idag blir igår, när jag faller orkar du för två?

"Det gör ont i hjärtat för jag vill se Kent. Jag vill hålla mina vänner i hand med tårar i ögonen och sjunga till några av det finaste låtarna som någonsin skrivits. Vill känna rysningarna då ca 30 000 pers sjunger med och klappar händer i takt. Vill hångla under Utan dina andetag, vill dansa till Vy från ett luftslott och Taxmannen. Vill sitta på någons axlar under 747. Vill känna lyckan när introt till 400 slag börjar."

En fin vän till mig sa detta. åh vad det är sant. Vill uppleva allt det som står.

Kommentarer
Postat av: Margaux

Anna. Vi kommer göra det.

2011-02-07 @ 00:24:55
URL: http://oneblood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0